čtvrtek 30. září 2010

ROUSTIDES D´ ANCHOIS - PASTA Z ANČOVIČEK

 

Opečené krajíčky bílého pečiva potřené pastou z ančoviček a ochucené česnekem a olivovým olejem je vynikající předkrm. K tomu můžete hojně pít růžové víno a máte užasnou atmosféru francouzského bistra.

CO POTŘEBUJEŠ

4 krajíčky bílého venkovského chleba
1 stroužek česneku
4-5 ančoviček,  naložené v soli nebo oleji
5 lžic olivového oleje
1/2 lžičky červeného nebo bílého vinného octa
hrst nakrájené petrželky
pepř mletý

  1. Krajíčky chleba jsem opekla na pánvi. Nebo můžete v troubě - gril s horním ohřevem, ale trvá to déle.
  2. Opečený chleba jsem potřela česnekem.
  3. Řezy z ančoviček jsem opláchla od přebytečné soli.
  4. Ančovičky jsem rozmělnila v hmoždíři (nebo misce) a smíchala s olivovým olejem, octem, pepřem a petrželkou. Krajíček jsem potřela tenkou vrstvou, protože ančovičky jsou dost slané. Tousty doporučuji podávat ještě teplé.

9 komentářů:

  1. už jsem to tu sice psal, ale už zase na ně mám chuť .. asi s tím budu muset něco udělat

    OdpovědětVymazat
  2. že by opět škola provensálské kuchyně? :)

    OdpovědětVymazat
  3. For those wanting the specifics, Windows Live Hotmail with Mac OS X Mail using POP.
    SummaryI was entranced early on your machine, which will again furnish you with some
    information then do the aforementioned steps and you must know where.


    Stop by my website ... Pirater un compte Hotmail

    OdpovědětVymazat
  4. Whɑt's up, everƴ time i useԀ to сhck website posts here early in the
    mօrning, becаuse i love too find out more and more.


    Have a look at my homepage: purchase twitter followers

    OdpovědětVymazat