sobota 17. května 2014

MALINOVÉ SMOOTHIE



Tak a je to tu!  Moje dítko už bohužel odpoledne nespí, byl to přesně vyplněný čas pracovat na mém blogu. Za hodinu a půl jsem stihla jídlo uvařit a vyfotit a dokonce si vypít i ten vysněný čaj.
No a je to fuč, tak snad při té dětské asistenci ještě něco vyfotím :)

CO POTŘEBUJEŠ na dvě smoothie:

hrst čerstvých malin
4 dcl mandlového mléka alpro
1 lžíce bio sirupu z Agáve

Všechny ingredience jsem důkladně rozmixovala a nalila do skleniček.

20 komentářů:

  1. Terezko, krásný blog plný úžasných receptů a fotografií, přehltala jsem ho od začátku do konce ..... nááááádhera !!!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den, můžu se zeptat kde se dají koupit tak pěkné brčka? Děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Dagmar,
      brčka jsem koupila v Kodani. V Praze jsem je ještě neviděla, jinak jsem Vám našla tohle : )

      http://www.bellarose.cz/dekorace/nadobka-na-piti-se-slamkou/

      Vymazat
  3. proč to má štítek recept, když tam recept není?

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych řekla, že tam recept přece je, je tam soupis ingrediencí, které potřebuješ, i popis. Recept přece může být i na pití, ne jen na jídlo...

    OdpovědětVymazat
  5. A pokud nemáte po ruce čerstvé maliny, lze použít třeba rybízovou marmeládu. Mívali jsme jí zásobu od maminky a tak jsme jí používali do mléčných koktejlů. (Tehdy jsme ještě neznali smoothie.) Touto cestou jsem dostala do dětí mléko, které jim jinak moc nechutnalo. Teď jsi mi to, Terezko, připomněla. Otepluje se, začnu mixovat.

    OdpovědětVymazat
  6. Brcka jsou uzasna! A smoothie delam dost casto, protoze jinak do meho syna nemuzu nic dostat ( myslim ovoce). Super je kombinace avokado a jablka, jogurt nebo mleko maliny jahody a trochu kokosoveho tuku se soetkou sirupu z agave. No a samozrejme mango lassi je lahudka....

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný fotky a já mám chuť na maliny. Smoothie bych si taky dala, ale vždycky když mám to štěstí, že hrst malin držím v ruce, je mi líto je mixovat ...

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuju, tak mražený maliny, ty nejsou tak hezký ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Dobrý den.
    Potřeboval bych se s Vámi spojit, ohledně Vašeho skvělého blogu. Prosím, napište mi na mail qhonzikslama@gmail.com
    Jedná se o to, že bych chtěl udělat mobilní aplikaci, která by si stahovala články z několika nejoblíbenějších a nejlepšího foodblogů. Chtěl bych se Vás zeptat, jestli by Vám to nevadilo, případně jaké další dobré foodblogy by jste mi doporučila. ;)
    Předem moc děkuji.
    Jan Sláma

    PS: Prosím, odpovězte. :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Krásný fotky a bezva recept. Hrozně se mi líbí jak píšete(š?) - jasně, stručně, přesně jak by to řekla kamarádka, bez zbytečných okolků. Paradoxně to tak má více osobitosti a člověk se více soustředí na detaily. Třeba na to, jak krásné prkýnko máte. Díky moc

    OdpovědětVymazat
  11. Why people still use to read news papers when in this technological world
    everything is accessible on web?

    My homepage top mens cologne

    OdpovědětVymazat
  12. Děti smoothie také milují, v létě, když je dostatek čerstvého a hlavně KVALITNÍHO ovoce, nejlépe ze zahrádky, je to fakt radost. My s manželem zase máme rádi v létě koktejly, takže když se griluje, dětem chystáme virgin verzi a mají pocit, že jsou dospělými, nejvíce jim chutná asi Pina Colada, ale i obyčejné Mohito je potěší a osvěží.

    OdpovědětVymazat
  13. replica bags review more info here l7i22s8t15 7a replica bags wholesale check this x4s54q7x15 replica louis vuitton bag replica bags and watches a4s05i0a42 you can try this out a8q74k8k25 louis vuitton replica louis vuitton replica bags neverfull

    OdpovědětVymazat