sobota 1. ledna 2011

ŠPENÁTOVÝ ZÁVIN S FETOU

CO POTŘEBUJEŠ

1 balíček listového těsta
1 balíček listového špenátu (Bonduelle)
sýr feta podle chuti
sušená rajčata v oleji
2 stroužky česneku
olej
sezamové semínko
sůl


  1.  Na pánvi jsem rozehřála špenát a přidala jen trochu soli, protože sýr a rajčata jsou dost slaný. Nakonec jsem do špenátu přidala nasekaný česnek.
  2. Listové těsto jsem vyválela na plát asi 3-4 mm. Na vyválené těsto jsem rozložila vychladlej špenát a posypala rozdrobenou fetou a sušenými rajčaty pokrájenými na kousky.
  3. Těsto jsem srolovala a utáhla. Pak přeložila na plech vyloženým papírem na pečení. Nakonec jsem závin lehce pokapala olejem a posypala sezamovým semínkem. Závin jsem pekla na 180°C asi 35 minut.

4 komentáře:

  1. Mmhm. Nedávno jsme pořádali na bytě štrůdlpárty, zúčastnil se i špenátový, jen s sebou zapomněl vzít společnice v podobě rajčat v oleji. Díky za tip!

    OdpovědětVymazat
  2. jéééé tak to je super nápad štrůdlpárty, to někdy zavedu. )))))

    OdpovědětVymazat
  3. už jsem se lekl že jsi tam dala papriku .. tohle vypadá luxusně

    OdpovědětVymazat