sobota 31. března 2012

ŠPALDOVÉ NUDLE S PERNÍKEM


Tohle jídlo vařím, když není nic v lednici a není doma mužskej. Je to typicky holčičí záležitost. Naprosto jednoduché a k sežrání:)

CO POTŘEBUJEŠ
pro jednu osobu

nudle - použila jsem špaldové celozrnné
3 lžíce perníku na strouhání
3 lžíce másla
3 lžíce cukru moučka


  1. Nudle jsem uvařila v osolené vroucí vodě.
  2. Máslo jsem rozehřála v kastrůlku.
  3. Posypala jsem nudle nastrouhaným perníkem, cukrem a nakonec polila teplým máslem.  

Posypkama nešetřete, čím víc tím lépe:)

26 komentářů:

  1. Na sladká jídla sice moc nejsem, ale tohle vypadá úžasně :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tohle je naprostá lahůdka, šíleně rychlé, snadné a moooc dobré, znám i klasickou tvar.verzi a obě jsou dokonalé..

    OdpovědětVymazat
  3. Asi som chlap, ale fotka je to pekná :)

    OdpovědětVymazat
  4. no mňaaam špaldové nudle miluju, už ani jiné nekupuju... občas žitné, ale ty nejsou tak dobré... tak koupím perník, moučkový cukr nahradím např. javorovým sirupem a mňaaaam ... musím ochutnat... díky za typ

    zdravejist.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. miluju tenhle perník na strouhání, ve školní jídelně nám dělají tvarohové špalíčky s perníkem a je to jedno z nejlepších jídel! =)

    OdpovědětVymazat
  6. tak teď jsi právě vymyslela můj zítřejší oběd.) mamka spí po noční a chtěla něco sladkého, takže toto bude!:)

    OdpovědětVymazat
  7. Mňam to vyzerá super, ale neviem kde zoženiem ten perník u nás som ho tuším v obchodoch ani nevidela :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak tohle míváme snad každý měsíc a vůbec se to neomrzí.

    OdpovědětVymazat
  9. kde kupuješ prosím špaldové nudle a jakou značku?

    OdpovědětVymazat
  10. Lucie: špaldové nudle kupuju v bio prodejnách, jinak značka je BIO - Harmonie

    OdpovědětVymazat
  11. Biba: určitě ho seženeš v obyč obchodech,zeptej se. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Děkuju všem za komentáře, ani jsem je nečekala, na tak jednoduchý recept :-) Díky Tereza

    OdpovědětVymazat
  13. Nedávno jsem náhodou dělala špaldové nudle doma, protože došla hrubá pšeničná mouka, byly překvapivě super:) a "ošklivé" odkrojky jsem měla takhle nasladko.. akorát zdaleka ne tolik fotogenické, moc pěkné je to, i nová kuchyň v záhlaví:)

    OdpovědětVymazat
  14. Nemám ráda moc sladká jídla, ale perník miluju!:) Vypadá to skvěle!

    OdpovědětVymazat
  15. Miluju jednoduchá jídla, a tohle vypadá úžasně, už vím, co budu dnes obědvat! Díky za inspiraci!

    OdpovědětVymazat
  16. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  17. Taky jsem nemohla sehnat perník na strouhání, ale vyřešila jsem to náhodou. Ve spíži zůstala krabice nepovedených vánočních perníčků (bez polevy). Od Vánoc byly pěkně uleželé, ale co s nimi? Pár povedených jsem si nechala a zbytek jsem odvezla kamarádce pro slepičky. Druhý den mi kamarádka volala, abych perníčky nevyhazovala, že jsou výborné na strouhání a že je použila na posypání vdolků. Takže milé dámy, stačí o Vánocích nebo Velikonocích schovat pár neozdobených perníčků. A vlastně mě napadlo, že kolikrát děti vyškemrají perníkové srdce z pouti, okoušou tu hnusnou polevu a perník se vyhodí. Tak nevyhazovat, nastrouhat na šišky nebo nudle. Dobrou chuť.

    OdpovědětVymazat
  18. tohle určitě zkusím.. :) vypadá to skvěle..

    OdpovědětVymazat
  19. jéé, tak na tohle výborné jídlo jsem už úplně zapomněla. Dřív se to u nás doma hodně dělávalo, ale teď jsem to už neměla roky... Díky, za připomenutí :)

    OdpovědětVymazat
  20. Mnam! Uplna chut detstvi, musim si to nekdy zase uvarit)

    OdpovědětVymazat
  21. tak máme po Vánocích, manžel je v práci a maso (pečený, smažený, uzený), co do nás celý svátky tlačily naše mámy, už mi leze i ušima. pár perníčků mi taky zbylo, tak jsem si vzpomněla na tenhle recept :-) s domácíma nudlema naprosto skvělý! ;-)

    OdpovědětVymazat