neděle 22. dubna 2012

TUŇÁKOVÁ POMAZÁNKA S CELEREM


Klasika pozměněná tak, že si ji rádi znovu připomenete. :) Stačí jen zamíchat. Přeju krásnou neděli.

CO POTŘEBUJEŠ:
1 větší konzerva tuňáka zbavená šťávy
2 lžíce majolky nebo zakysané smetany
4 lžíce najemno nastrouhaného syrového celeru
malá lžička jemné hořčice
šťáva z citronu podle chuti
jarní cibulka nasekaná najemno

 

26 komentářů:

  1. Mnam mnam, ja si ji teda delam akorat z tvarohu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hm tak to si udělám Teru, mám ráda celer:)

    OdpovědětVymazat
  3. Díky za další skvělý tip! A opět krásné fotky!

    OdpovědětVymazat
  4. no tyjo, český chleba by mi k tomu chyběl.

    OdpovědětVymazat
  5. Neodolala jsem a hned jsem zaběhla do obchodu nakoupit vše potřebné! Delikátní, úžasné! Moc mi to chutnalo! A dovolila jsem si na tvůj recept odkázat na své blogu (nanave.tumblr.com).

    Jen tak dál!

    OdpovědětVymazat
  6. Zítra koupím cibulku a jdu do toho, díky :)

    OdpovědětVymazat
  7. no mnam to urcite vyzkousim!!! :))) diky za tip ... miluju tunaka! ;)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. nadherne fotky a skvela pomazanka !!!! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Dik za typ! Urobené, zjedené! A dokonca chuti aj deťom! Suoeeeeeeeer ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadá nádherně :) tuňák je volba, která nikdy nezklame. :) Pomazánku dělám na mnoho způsobů, ale s celerem mě to nenapadlo. Takže stopro vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  11. Výborné...trochu sem si ji odlehčila, místo majolky dala jen bílý jogurt..a už ji snídám:) opět díky za inspiraci a recept.

    OdpovědětVymazat
  12. tuniakovú máme radi, nenapadlo ma tam dať zeler, super nápad! fotky sú super :)

    OdpovědětVymazat
  13. úžasný nápad. Tohle si rozhodně přidám na seznam "musím zkusit" ;-)

    OdpovědětVymazat
  14. Vypadá to chutňoučce.....na tom chlebíku to musí být parádní....určo zkusím....:-D

    OdpovědětVymazat
  15. Terezko, to je skvělé, uplně se mi sbíhají sliny!

    OdpovědětVymazat
  16. Vypadá lahodně.Určitě někdy vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  17. Hlásím, že nakoupeno, odzkoušeno, snězeno a hlavně pochváleno. Byla to veliká mňamka a chystám se, že ji udělám znovu. Doporučuji....:-D

    OdpovědětVymazat
  18. Moniko, tak to mám velkou radost. Hlavně, že je dobře v bříšku :)

    OdpovědětVymazat
  19. Děkuji za recept, trochu jsem si ho pozměnil podle surovin co byly doma a k čerstvému chlebu fakt lahůdka.

    OdpovědětVymazat