neděle 5. srpna 2012

SARDINKY A KREVETY NA GRILU + CELEROVÝ SALAT



Malý příspěvek z prázdnin, vlastně ze svatební cesty - honeymoon :), ale víc prozrazovat nebudu.))) Jen malá omluva za ne úplně se hodící salát k rybám, ale znáte to, někdy vařím, co dům dal.

SARDINKY A KREVETY:

Sardinky jsem vykuchala a zbavila šupin. Obojí jsem jen lehce osolila a potřela olivovým olejem. Pak jsem dary moře opekla na rozpáleném grilu asi 4 minuty z každé strany. Doporučuju na závěr obojí pokapat citronem a olivovým olejem.


CO POTŘEBUJEŠ NA CELEROVÝ SALÁT:

1/2 celeru
citron
1 menší jablko
3 lžíce majonézy - lehčí verze - přidejte půl na půl bílý jogurt
1 lžička dijonské hořčice
hrst petrželky - já použila zbytek salátu
sůl, pepř

Oloupaný nakrájený celer na větší kousky jsem krátce povařila, pak slila a hned pokapala citronem. Po vychladnutí jsem přidala majonézu, hořčici a jablíčko nakrájené na nudličky. Vše jsem promíchala a přidala kousek nakrájeného salátu.

10 komentářů:

  1. Muzu se zeptat, jak zbavujes tak male sardinky tak malych supin tak, aby jim zbyla nejaka kuze? Me se to jeste nikdy nepodarilo a vetsinou jsme pak meli jen prilohu :) Dekujuu

    OdpovědětVymazat
  2. uuu masivní krevety ! mmm zbožnuju ..

    OdpovědětVymazat
  3. Jeanny: Tyhle sardinky byly celkem velký, ale taky se při odšupinování jedna protrhla. Jinak menší ani nemusíš čistit, při jídle se to nepozná. :)

    OdpovědětVymazat
  4. krevety som nemala už dosť dávno a teraz si mi urobila chute :)

    OdpovědětVymazat
  5. super, přesně podle mých chutí.

    OdpovědětVymazat
  6. Teda s tyma krevetama mě děláš uplně chutě.

    OdpovědětVymazat
  7. do salátu jsem přidala ještě pórek na jemno nakrájený a ananas z plechovky a všichni měli boule za ušima :D

    OdpovědětVymazat
  8. do salátu jsem přidala ještě pórek na jemno nakrájený a ananas z plechovky a všichni měli boule za ušima :D

    OdpovědětVymazat