neděle 9. prosince 2012

MATCHA KULIČKY

 
 
 Jedno z nejjemnějších málo pracných a přitom efektních cukroví jsou kuličky ze zeleného čaje Matcha. Jestli chcete být ,,světový'' tak jděte do toho!
 
 
Cukroví jsem fotila na tabulce z mého nového projektu TABULKA (www.facebook.com/tabulky).
 
CO POTŘEBUJEŠ: ehm.. viz foto :-)
 
asi 38 kuliček
  
  1. Jednoduše všechny sypké ingredience včetně čaje jsem rozmíchala zvlášť, aby se prášek čaje řádně promíchal.
  2.  Pak jsem přidala máslo nakrájené na kostičky a hnětla jsem ho, až byla hmota kompaktní.
  3.  Z hmoty jsem vytvořila kuličky a do nich jsem zapíchla opraženou mandli.
  4. Dobře budou vypadat v papírových košíčcích a část kuliček můžete obalit v kokosu. Jinak doporučuji kuličky připravovat až těsně před Vánoci a to přikryté nejlépe v lednici. Já je dala na mrazák a je klid. :)
 

29 komentářů:

  1. super napad!!rada bych to taky zkusila, snad se mi to povede:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  2. Na první pohled mi to přišlo jak ve wasabi :D
    Ale zajímavej nápad.

    OdpovědětVymazat
  3. :) jo to je pravda, ale to by byla jízda- wasabi cukroví

    OdpovědětVymazat
  4. To chci! Z USA jsem si přivezla matcha máslový sušenky a byly legendární!

    OdpovědětVymazat
  5. akurát mám otvorenú krabičku s kupovanými matcha keksíkmi a neviem sa dojesť. takže mi tento recept prišiel akurát vhod .)

    OdpovědětVymazat
  6. rada by som niečo take vyskušala ale neviem si predstavit ako to chuti a ci by mi priatel nepovedal ze je to zle to by som bola fakt sklamana :D

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné načasování, akorát hledám recepty na nepečené cukroví, protože jsem bez trouby...Takže pravděpodobně vyzkouším:)

    OdpovědětVymazat
  8. O tom jsem nikdy neslyšela, trošku se i bojím to vyzkoušet :D Ale co možná se do toho pustím, vypadá to netradičně :)

    OdpovědětVymazat
  9. takéto guličky určite ozvláštnia aj moje vianočné pečivo :) a veľmi sa mi páči ten tabuľkový projekt, dobrý nápad a výborné prevedenie. držím palce, nech sa dobre rozbehne.

    OdpovědětVymazat
  10. Ackoli piju caje vselijake a moc si na nich pochutnavam od bileho po zeleny pres zluty, cerveny i cerny ... matcha mi stale v tekutem stavu nejede :-( Ale japonske sladkosti z matcha ano tak budou tve kulicky urcite vyborne :-)
    PS: tabulky jsou super !!

    OdpovědětVymazat
  11. No, ještě mi do nich chybí ten "matcha čaj". :D

    OdpovědětVymazat
  12. No jo, tak to je malý detail . ;-)

    OdpovědětVymazat
  13. Úžasný tip, předělám je na pistáciové a místo čaje do nich rozdrtím oříšky:)

    OdpovědětVymazat
  14. Už mi odpočívají v lednici, moc děkuji za nápad :-)

    OdpovědětVymazat
  15. tak jsem v Brně chtěla koupit Matchu a jen na obědnání :-( Tak až ho někde najdu určitě zkusím :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Čaj Matcha jedině na www.cajovykvet.cz ;)

    OdpovědětVymazat
  17. V Brne jej koupíte v galerii Vaňkovka v prodejně Horoskop ;)

    OdpovědětVymazat
  18. matchu na pečení jsem koupila od jednoho kluka co koupil omylem asi potravinovou místo čajové z číny: http://suroviny-polotovary.hyperinzerce.cz/potravinarske-suroviny/inzerat/7129456-matcha-zeleny-caj-nabidka-praha/

    OdpovědětVymazat