pondělí 22. července 2013

PISTÁCIOVÉ PESTO


 
 
Domácí pesto není žádnou novinkou, ale pistáciové pesto je velmi příjemnou změnou. Nesolené pistácie a nebo různé jiné ořechy kupuji na farmářských trzích např. Arkádách nebo na Náplavce. 
Já ho přidávám klasicky do těstovin a navrch přihodím čerstvá nakrájená rajčata. Je to velmi osvěžující a lehký jídlo.
 
Občas se na blogu vyskytne moje stará - nová tvorba. Keramika je moje původní profese a tak jsem ráda, že jsem se k tomu zase trochu vrátila. Jen jsem se chtěla trochu pochlubit, snad mi čas dovolí se tomu věnovat víc. :-)
 
 CO POTŘEBUJEŠ:
 
hrst nesolených pistácií
lžíce piniových oříšků
1 stroužek česneku
hrst petržele
trochu nastrouhaného parmazánu
1dcl olivový olej
sůl
 
Pravý pesto se dělá v hmoždíři, ale já to mám vždycky po celé kuchyni. Na mixér nedám dopustit,  pesto se krásně rozmixuje.
Nejprve jsem  rozmixovala ořechy a pak jsem postupně přidávala všechny ingredience. Vše jsem rozmixovala na hladkou pastu.
 
 


14 komentářů:

  1. ani si neviem prestaviť ako to môže chutiť, to znamená, že to musím čo najskôr vyskúšať! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Fotky hovoří za vše, popisu netřeba. Zajímavá kombinace!

    OdpovědětVymazat
  3. Oooou, no toto musím vyskúšať, krásne fotky a milujem pesto akéhokoľvek druhu :)

    OdpovědětVymazat
  4. To je super recept! A mističky vypadají parádně, přesně styl podle mého gusta:)

    OdpovědětVymazat
  5. Tentokrát jsem sice nadšená s pesta, ale mističky jsou naprosto fantastické, závidím :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný, hned bych ochutnala :) Pesto v jakékoliv podobě, sem s ním :)

    OdpovědětVymazat
  7. Super! A dvakrát super za keramiku, byla by škoda pověsit jí na hřebík !

    OdpovědětVymazat
  8. Jsme nejvíc pesto rodina na světě, takže tento recept okamžitě zařazuju na seznam "vyzkoušet ASAP" :) Díky za tip.

    Marti
    http://inspiruj.me

    OdpovědětVymazat