úterý 14. prosince 2010

KARAMELOVÝ LIKÉR


 

 

 


Hřejivý přípitek pro hosty, nebo další kulinární dárek ?????????????:-D
CO POTŘEBUJEŠ

2 plechovky slazeného kondenzovaného mléka (Salko)
500 ml rumu
200 ml smetany ke šlehání

  1. Zavřené plechovky s kondenzovaným mlékem jsem vložila do hrnce a zcela zalila vodou. Plechovky jsem vařila  na mírném ohni, asi 2 hodiny.
  2. Vychladlé mléko, rum a smetanu jsem důkladně promíchala.
  3. Připravený likér jsem nalila do lahví a nechala do druhého dne vychladit. 

19 komentářů:

  1. jo jo jo tohle znám už dlouho a doporučuju : ) akorát dá práci nesníst samotné zkaramelizované salko. další skvělý je čokoládový likér z černého piva!

    OdpovědětVymazat
  2. Fantazie, to určitě vyzkouším

    OdpovědětVymazat
  3. Díky Arašídko, likér z černého piva ještě neznám :D

    OdpovědětVymazat
  4. Jinak všem moc děkuju, za milé komentáře.T

    OdpovědětVymazat
  5. tak už mám další dárek...fakt úžasný nápady...jen bys mohla přispívat trochu častějc...ale vim že asi neni čas a ani co přidávat...:)

    OdpovědětVymazat
  6. Mio, hrozně ráda bych přispívala, ale energie moc není :-)Možná to bude tím miminem co nosím v břiše :-) Jinak jsem ráda, že máš další kuli. dárek a děkuju ))) T.

    OdpovědětVymazat
  7. brácha miluje karamel a v září mu bude 18, tak mu to udělám jako dáreček ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Dá se místo vaření salka použít to nové už skaramelizované?

    OdpovědětVymazat
  9. Určitě ano! Je to super, jednodušší verze.:-)

    OdpovědětVymazat
  10. príma lepivka, ucucávala jsem i přes den:D

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherný dárek:), jaka je prosim trvanlivost?

    OdpovědětVymazat
  12. Moc dekuji:)!!!, uz se chladi v lednici:)

    OdpovědětVymazat
  13. for beginners like me need a lot of reading and searching for information on various blogs. and articles that you share a very nice and inspires me .
    obat aborsi
    obat telat datang bulan
    cara menggugurkan kandungan
    obat penggugur kandungan

    OdpovědětVymazat