středa 20. července 2011

HOUBY PORTOBELLO



Ve středu ráno společně s důchodci vyrážíme na farmářské trhy směr Pankrác.
Mám to strašně ráda, připadá mi to jako nejlepší adrenalinový sport. Ulovit to nejčerstvější a nejvoňavější. Přinesu si spoustu ingrediencí domu a pak zoufale přemýšlím co s tím. Na houby Portobello jsem si vzpomněla, že znám tenhle báječnej recept. Omlouvám se za neoriginalitu ale nějak v tom mateřství nemám moc času :) Všechno bylo vařeno podle plánu, jen jsem přidala čerstvou šalvěj - pač miluju vůni škvařícího másla se šalvějí. Mmmmm úplný Toskánsko.

4 komentáře:

  1. Fuuuha , to vypadá úúúžasne , mňaaaam, asi sa do toho dám.Ešteže môj chlap takéto môže. BTW : pekný blog

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj na tvé stránky jsem narazila náhodou. miluju totiž foodblogy, jeden sama vlastním, ale ten je zatím v plenkách. tvůj blog je naprosto famozní, úžasné dobrůtky, fotky jsou jak od foodstylistky :-) a ty typy na nákup... boží :-) tak když budeš mít chvíli čas, tak tě zvu k sobě na kouknutí... nejsem sice tak super fotografka jako ty, ale vaření miluju a ráda zkouším netradiční recepty :-)
    zrovna portobello mám na čekací listině už dlouho, ale o víkendu se do nich pustím. mám v plánu z nich udělat hamburgery bez masa.
    Ahoj a hezký den
    Lenka

    gurmankalenulka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. happy.lenulka: Tak to si aňi nezasloužim, taková pochvala :) Děkuju a moc ti přeju, ať se tvůj blog líbí. Pár receptů vyzkouším. Tereza Výpečky

    OdpovědětVymazat
  4. tak tyhle vypadá fakt luxusně a hlavně to bude i zdravé, stejně není nad to když se nají nejen bříško ale i oči :o)

    OdpovědětVymazat