pátek 22. července 2011

ŠPAGETY S PANCETTOU





 

Pro všechny kteří nevědí kam zajít pro suroviny doporučuju tohle šikovný uzenářství. Neuvěřitelný výběr uzenin a delikates.Všechny ingredience jsem nakoupila tam, dokonce i čerstvé těstoviny. Zásadně tam kupuju český špekáčky, ale pozor nacpou vám všechno, co ani nechcete.)))

CO POTŘEBUJEŠ:

70g polosušených cherry rajčátek - dají se koupit na váhu, jsou krásně měkká
50g pancetty nebo slaniny, ale nikdy to nebude ono :)
1dcl bílého vína
hrst rukoly
šalotka
1 lžíce olivového oleje
sůl, pepř
parmazán na posypání
  1. špagety nebo jinou těstovinu - já použila čerstvé těstovinyNa lžíci oleje jsem zpěnila šalotku a pancettu nakrájenou na nudličky.
  2. Přidala jsem sušený rajčata a po 2 minutách jsem rajčata zalila 1dcl bílého vína. Nechala jsem víno odpařit, osolila opepřila a smíchala se špagetami.
  3. Nakonec jsem promíchala do špaget čerstvou rukolu a posypala parmazánem.

4 komentáře: