středa 6. července 2011

POMAZÁNKA Z PEČENÉ ŘEPY

Děti moje, jedu na prázdniny do našeho oblíbeného Mikulova, tak jsem vám aspoň přichystala svačinku. Řepová pozamánka :-) je zdravá a moc dobrá. Možná se nebudete chtít péct s jednou řepou, ale můžete jí v alobalu přihodit, když zrovna máte troubu v akci. Taky si kupte čerstvý sýr RONDELÉ (ořechový), který má báječnou jemnou chuť a nemusíte se zbytečně drtit s ořechy.


CO POTŘEBUJEŠ

1 malá bulva řepy
1 kelímek sýru RONDELÉ z vlašských ořechů
trochu kozího sýra - ten čerstvý měkký nebo Lučinu
sůl, pepř

Řepu jsem si upekla v alobalu do měkka (trvá to celkem dlouho). Pak jsem šlupku oloupala a řepu jsem nastrouhala na jemném struhadle. Pozor šíleně barví!
Do nastrouhané řepy jsem si přidala sýry. Osolila, opepřila a vidličkou promíchala.

4 komentáře: