úterý 14. srpna 2012

CORONATION CHICKEN



Tak je tady další anglická specialita. Možná ji asi znáte, ale pro mě to byla novinka. Prý každá hospodyňka to dělá trochu jinak. Tak jsem prostudovala spoustu receptů a tady je ten můj recept na Coronation chicken.
Zdravím Worthing, Kytku, Martina a Sáru!

CO POTŘEBUJEŠ:
2 kuřecí prsa - já použila s kůží, má to lepší chuť
1/3 hrnku rozinek
2 lžičky curry
1lžíce bílého vína
2 lžíce mango chutney - sehnala ho jsem v Marks & Spencer. Pro ty co nemají poblíž tento obchod, dá se použít domácí meruňková marmeláda.
2 lžíce majonézy
1 menší stonek řapíkatého celeru nakrájený na kousky
sůl, čerstvý pepř
kapku olivového oleje
opečený toastový chléb / tortillu asi záleží na vás

  1. Nejprve jsem si kuřecí prsa potřela olivovým olejem, osolila a z horní strany opepřila. Prsa jsem dala péct do trouby na 180 °C asi na 20 minut.
  2. Mezi tím jsem si  rozinky namočila v bílém víně a nechala je chvilku nabobtnat. Do mísy jsem si dala  řapíkatý celer, mango chutney, majonézu a curry. Upečená prsa jsem si nakrájela na kostičky. Potom jsem přidala do mísy rozinky s vínem a vše jsem důkladně promíchala. Kdo má rád čerstvý koriandr, tak ten se do salátu hodí skvěle. 

20 komentářů:

  1. Udělej mi nějaký dietní recepty, nevim co vařit, mám totální krizi:)

    OdpovědětVymazat
  2. ach, ach ach (nic duchaplnějšího mě nenapadá, zrovna u tohoto .))

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to velmi jedle, budu to muset vyzkoušet :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypad8 to zajimavě :-). Můžu se zeptat co to máte za chleba a jestli je kupovanej v Praze? :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Petr: je to toastový chleba krájený a kupovala jsem ho v Marks & Spencer, ale dá se sehnat podobný v Tescu. Díky Tereza

    OdpovědětVymazat
  6. tak toto som nemala vidieť, mňam ! :) užasne to vyzera

    OdpovědětVymazat
  7. Taky mě ten chlebík zaujal...hned bych si to dala-takovou dobrůtku.A Terko,fakt za 20 min.jsou prsa upečený?Přijde hrozně krátká doba.

    OdpovědětVymazat
  8. Veru, tak záleží asi na velikosti masa +- 30 minut.

    OdpovědětVymazat
  9. krasne ale opravdu krasne fotky... jo tohle bych si s chuti dal - to jim!

    OdpovědětVymazat
  10. Tak jsem se včera do této mňamky pustila a je to opravdu vynikající, lehké, chutné a pikantní:)

    OdpovědětVymazat
  11. To vypadá jako super mňamka. Taková pěkná svačinka, k tomu ještě fairtrade káva bez kofeinu a člověk má o krásné odpoledne s dobrým pitím a jídlem vystaráno. Třeba si k tomu ještě vzít knížku, sednout si na rozkvetlou zahradu a užít si třeba sobotní odpoledne. Děkuji za inspiraci, rozhodně to o víkendu vyzkouším. :)

    OdpovědětVymazat