středa 19. února 2014

ZAJÍCI V KRABICI


Chci vám představit tento zbrusu nový projekt ZAJÍCI V KRABICI, který mě velmi potěšil. Jedná se o krabičku plnou převážně zdravých surovin, kterou vám pošlou každý měsíc. V mé krabičce za 350,- Kč bylo 100% mandlové máslo, 100% burákové máslo, dýňový olej, jablečná mouka a směs na večerní bílkovinový chléb. Jablečnou mouku jsem chtěla hned vyzkoušet, ale recept jsem nějak nevychytala a nebo to bylo na mě příliš zdravé :)  Večerní chleba jsem také upekla a k němu se hodila pomazánka z kozího sýra s bylinkami. Určitě je fajn vyzkoušet něco nového, zdravého a pokud máte rádi překvapení, tak jděte do toho! V každé krabičce dostanete přesný popis potravin a dokonce i jednoduché recepty.

Co můžete očekávat

Zajíci v krabici si dali za cíl přinášet Vám každý měsíc opravdu kvalitní potraviny a ušetřit Vám čas strávený bádáním při výběru nových chutných výrobků.  Máte možnost snadno otestovat potraviny, o kterých jste doposud neslyšeli, protože nejsou masivně propagovány. V pravidelných měsíčních zásilkách vám pošlou výběr nejzajímavějších a nejkvalitnějších potravinových výrobků nebo surovin, které stojí za to ochutnat. Obohatíte si jídelníček a vyhnete se stereotypu na talíři!

10 komentářů:

  1. To mě zajímá, asi to vyzkouším, sdílím a děkuji za tip :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Zajíce mám a je to skvělá věc. Nejvíc kvituji kartičky s recepty, pro inspiraci... A už jsem zkoušela mandlové máslo a je bezkonkurenční...

    OdpovědětVymazat
  3. Prosím, prosím, od jakého výrobce je mandlové máslo? Strašně mě zaujalo a musí to být opravdová mňamka! Děkuji :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyrobeno ve Velké Británii prodávající: Václav Šašvata, Velké Bílovice. www.zajicivkrabici.cz tak jim zkuste napsat :)

      Vymazat
  4. Tato edice mi přijde daleko lepší než ta minulá, ale stejně pořád váhám, néjak mi to přijde hodně drahé.

    OdpovědětVymazat
  5. Velmi mě to zaujalo;) asi taky někdy vyzkouším...

    OdpovědětVymazat
  6. Moc mě to zaujalo a už jsem si krabičku obědnala a těším se až přijde

    OdpovědětVymazat