středa 19. února 2014

ZAJÍCI V KRABICI


Chci vám představit tento zbrusu nový projekt ZAJÍCI V KRABICI, který mě velmi potěšil. Jedná se o krabičku plnou převážně zdravých surovin, kterou vám pošlou každý měsíc. V mé krabičce za 350,- Kč bylo 100% mandlové máslo, 100% burákové máslo, dýňový olej, jablečná mouka a směs na večerní bílkovinový chléb. Jablečnou mouku jsem chtěla hned vyzkoušet, ale recept jsem nějak nevychytala a nebo to bylo na mě příliš zdravé :)  Večerní chleba jsem také upekla a k němu se hodila pomazánka z kozího sýra s bylinkami. Určitě je fajn vyzkoušet něco nového, zdravého a pokud máte rádi překvapení, tak jděte do toho! V každé krabičce dostanete přesný popis potravin a dokonce i jednoduché recepty.

Co můžete očekávat

Zajíci v krabici si dali za cíl přinášet Vám každý měsíc opravdu kvalitní potraviny a ušetřit Vám čas strávený bádáním při výběru nových chutných výrobků.  Máte možnost snadno otestovat potraviny, o kterých jste doposud neslyšeli, protože nejsou masivně propagovány. V pravidelných měsíčních zásilkách vám pošlou výběr nejzajímavějších a nejkvalitnějších potravinových výrobků nebo surovin, které stojí za to ochutnat. Obohatíte si jídelníček a vyhnete se stereotypu na talíři!

10 komentářů:

  1. To mě zajímá, asi to vyzkouším, sdílím a děkuji za tip :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Zajíce mám a je to skvělá věc. Nejvíc kvituji kartičky s recepty, pro inspiraci... A už jsem zkoušela mandlové máslo a je bezkonkurenční...

    OdpovědětVymazat
  3. Prosím, prosím, od jakého výrobce je mandlové máslo? Strašně mě zaujalo a musí to být opravdová mňamka! Děkuji :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyrobeno ve Velké Británii prodávající: Václav Šašvata, Velké Bílovice. www.zajicivkrabici.cz tak jim zkuste napsat :)

      Vymazat
  4. Tato edice mi přijde daleko lepší než ta minulá, ale stejně pořád váhám, néjak mi to přijde hodně drahé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš asi pravdu, já taky váhám ;)

      Vymazat
  5. Velmi mě to zaujalo;) asi taky někdy vyzkouším...

    OdpovědětVymazat
  6. Moc mě to zaujalo a už jsem si krabičku obědnala a těším se až přijde

    OdpovědětVymazat