neděle 23. února 2014

KVĚTÁKOVÁ POLÉVKA S BATÁTY


Polévek není nikdy dost... co dodat :)

CO POTŘEBUJEŠ:

2 menší lžíce kokosového oleje (může být i jiný)
1 větší cibule
2 stroužky česneku
1 lžíce kari koření
1 chilli paprička
1 větší (necelá) plechovka kokosového mléka
4 větší růžičky květáku
1 velká sladká brambora (batáta) oloupaná a nakrájená na kostky
zeleninový vývar nebo voda
šťáva z jedné limetky
nasekaná petrželka nebo hrst mraženého hrášku

  1. Na kokosovém oleji jsem osmahla cibulku s nasekaným česnekem.
  2. Pak jsem na základ nasypala kari koření a chilli papričku. Lehce jsem koření nechala zasmažit a pak jsem přidala květák nakrájený na malé kousky a červenou bramboru.
  3. Poté jsem nalila kokosové mléko s vývarem. Zeleninu jsem vařila do změknutí a pak jsem vše důkladně rozmixovala do hladkého krému.
  4. Nakonec jsem vymačkala limetovou šťávu a polévka byla hotová, pro variantu můžete do polévky nasypat hrášek, já jsem dala petrželku jen pro barvu. Kdo má rád koriandr, tak směle do toho.

 

Žádné komentáře:

Okomentovat