pátek 18. dubna 2014

VAJÍČKOVÝ SALÁT


 
Každý rok po Velikonocích děláme tento vajíčkový salát, co děláte vy z obarvených vajíček? :) Všem přeji krásný Velikonoce!
 
CO POTŘEBUJEŠ:
 
vejce natvrdo
zralá rajčata
majonéza
pažitka
sůl
pepř
 
Jednoduše jsem nakrájela rajčata a vajíčka na měsíčky. Přidala jsem majonézu, osolila, opepřila a vše jsem promíchala. Salát jsem posypala pažitkou.

13 komentářů:

  1. Mnami, aj ja si taky obcas robievam :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak u nás vede vajíčková tlačenka. Taky občas udělám plněná vajíčka. Normálně žloutky utřu s máslem, ochutím solí, pepřem a hořčicí a ozdobnou trubičkou nastříkám do bílků. Jako děti jsme tomu říkaly "vejce se zmrzlinou".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo plněná vejce nezklamou :) děkuju

      Vymazat
  3. Udělám si, vypadá to opět moc dobře.

    OdpovědětVymazat
  4. Večer jsem udělala "Tvůj" salát. Jen místo pažitky jsem dala naťovou cibulku (které mám plno na zahrádce) a dnes jsem jej předhodila rodině k snídaní. No, nezbyl. A chvála byla velká. Takže dík za recept. Ještě zopakuju, nakoledovaných vajec je hodně.

    OdpovědětVymazat
  5. Mám moc ráda vyjíčkové saláty, tento vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  6. Škoda, že už nemám vajíčka. Po letech jsem dělala vajíčkovou omáčku. Je to na styl koprovky, ale bez kopru s pokrájenými vajíčky a nasekanou pažitkou. Mňam :-)

    OdpovědětVymazat
  7. tohle byl nejoblibenejsi letni salat meho detstvi, diky za pripominku:) pridavali jsme do nej najemno strouhany eidam a majonezu redili jogurtem.

    OdpovědětVymazat