úterý 2. června 2015

OVOCNÝ CHLEBÍČEK S MEDOVOU OMÁČKOU




Možná si někdo řekne, že to není žádné vaření, ale kdo má rád vychytané zdravé snídaně, tak musí vyzkoušet. Medová omáčka je skvělá a navíc voní po mátě. Pokud chcete ráno ušetřit čas, tak vám bude stačit tekutý med.

CO POTŘEBUJEŠ:

chleba jaký máte rádi - použila jsem ořechový s fíky z M&S
čerstvý sýr Fénix - dá se použít sýr Ricotta
lesní ovoce
máta - stačí 2 lístečky
chia semínka

MEDOVÁ OMÁČKA

2 lžíce medu
2 lžíce pomerančové šťávy
1 lžíce másla

Na omáčku jsem si rozehřála med s máslem, přidala jsem mátu a pomerančovou štávu, kterou jsem nechala trochu vyvařit. Tak aby omáčka měla správnou konzistenci.
Chleba jsem si z obou stran opekla v topinkovači. Po chvilce jsem natřela sýr, pokladla ovocem a pokapala medovou omáčkou. Na závěr jsem obložený chlebíček posypala chia semínky.

5 komentářů:

  1. Hmm jednoduché,ale tak krásném, skvělý nápad :)

    OdpovědětVymazat
  2. Na toč ze je to tak jednoduche, tak totedy vypada fakt luxusne :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nemám slov ... Recept vypadá jednoduše, ale ten výsledek je .. BOŽÍ ♥ Nádherné fotky !!!
    http://meadelaida.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Ježiš, to vypadá naprosto lahodně! To musím zkusit. Hned jak budu moct, zaskočím do https://www.prace-naschleb.cz/ koupit pořádnej chleba a pak jen domů a hned do práce. Mňam, to bude dobrota. Ještě se vám ozvu, jestli jsem to náhodou nějak nepodělal. To se mi stává až nebezpečně často. Chlapy v kuchyni no..

    OdpovědětVymazat