úterý 17. listopadu 2015

VESMÍRNÉ SUŠENKY

 

 Vesmírné sušenky, neboli placičky jsou ideální svačinka pro děti, jsou plná ovoce a v lednici vydrží až dva týdny.

CO POTŘEBUJEŠ:

100 g drcených ovesných vloček
400 ml jablečného moštu
100 g oloupaných mandlí
100 g sušených brusinek
3 sušené a nesířené meruňky
10 plátků jedlého papíru (12x20)

Zvlášť jsem rozmixovala mandle a ovoce. Drcené vločky s mandlemi a ovocem jsem povařila v jablečném moštu asi 5 minut. Vznikla z toho tuhá hmota, kterou jsem nechala vychladnout.
Touto hmotou jsem potřela jedlý papír, lehce vyválela a navrch jsem je přikryla dalším papírem.
Placku jsem nechala 1 den vysušit a pak jsem jí nakrájela na 4 x 10 cm.

19 komentářů:

  1. Mňam.. Tyto sušenky naprosto miluji, určitě tvůj recept vyzkouším :-)

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
  2. Super, vyzkousim! Muzu se zeptat, kde se da koupit jedly papir? Diky, monika

    OdpovědětVymazat
  3. Já je mám už rok z nějaké cukrárny, ale dá se koupit na netu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkouším se dívat na internetu a je hrozně drahý. I v Apetitu v Praze mi nabízeli jednu A4 za 50 Kč. To mi přijde nehorázná cena. Když jsme byli malí (je to tak 20 let zpátky), stál jedlý papír pár haléřů v cukrárně. Pokud by někdo narazil na výhodný zdroj papíru, dejte sem prosím odkaz. Děkuji :)

      Vymazat
  4. No to je bezvadný recept. Přesně tohle dávám dětem ráda na svačinu. Určitě zkusím.

    OdpovědětVymazat
  5. Parada, zrovna tieto som chcela malemu urobit doma :) Varit v moste ma teda vobec nenapadlo! Papier pouzivate ryzovy ci este nejaky iny?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rýžový papír to neni určitě! Mám pocit, že se vyrábí z kukuřičného a bramborového škrobu. Na internetu seženeš!

      Vymazat
  6. Tak to je super! Ideální na sváču do školy. Myslím, že musím jít urgentně shánět jedlý papír :-)

    OdpovědětVymazat
  7. vypadají moc dobře! Určitě vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  8. To je krásné a super tip :) Velmi ráda a s chutí vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  9. To je krásné a super tip :) Velmi ráda a s chutí vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  10. Sušíte v troubě nebo jen tak volně? děkuji

    OdpovědětVymazat
  11. Panerai Repliky hodinek opět sáhl do své minulosti inspirovat dvě nové hodinky Special Edition, který značka oficiálně zahájí v SIHH 2017

    OdpovědětVymazat