pondělí 13. září 2010

Prachatice - Bonfery




Můj první záznam z vypečeného výletu. Asi 2 hodiny nám trvala cesta z Prahy do Prachatic. Musím říci, že tohle město mě naprosto uchvátilo. Krásné a levné ubytování v apartmánu U brány (u Dolní brány). Na jedno doporučení jsme zašli do kavárny Bonfery. Už z Prahy jsme zarezervovali stůl pro dva a psa. Je to skvělá kavárna s úžasnými dortíky - domácí koláče, borůvky se smetanou a další dobroty. Poprvé jsem ochutnala dort Pavlova).

Zajímavé na tomto podniku jsou kulinární středy (120 Kč / menu) a pátky (230 - 250 Kč za menu). Pozor, rezervace je nutná, hlavně nezapomenout rezervovat si stůl i menu! Ne jako my. Nakonec jsme měli štěstí, zbyla na nás zeleninová polévka a velmi ochotná servírka nám vymyslela báječné těstoviny.

Jídlo vynikající, obsluha příjemná

Další tipy v Prachaticích:
Řezník u Dolní brány - skvělá domácí teplá sekaná v housce - trochu prasárnička, ale lahoda

Hezké místo v okolí
Vesnička Holašovice (tam si ale jídlo nedávej a vrať se radši do Bonfery)

5 komentářů:

  1. Jestli můžu doporučit,tak v Prachaticích je víc míst,kde se dá dobře najíst.Třeba Pizzerie Marco,měli tam tak úžasnou pizzu,že jsem zatím nikde jinde tak dobrou nejedla.A v hotelu Albatros bylo jídlo taky super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady bych se možná hádala, že lepší je Gran Sasso nebo Primavera; co se týká restaurací, tak Koruna na náměstí :-) zuza

      Vymazat
  2. Za sebe rozhodně doporučuju v Prachaticích indickou restauraci Tandoor! A nejlíp je dát si rezervaci, protože je to tam malinký... už jsem těch indických restaurací obrazila hodně a tohle je podle mě jedna z nejlepších na světe!

    OdpovědětVymazat