neděle 2. září 2012

LINGUINE S MOŘSKÝMI PLODY

  
 
Je konec prázdnin, ale nezoufejte, zde je další dávka letního pokrmu. Možná tím ani nepřekvapím, ale skutečně je to lehké a moc dobré. Čerstvé těstoviny jsou prostě čerstvé těstoviny a o mořských plodech ani nemluvím.
 
 
CO POTŘEBUJEŠ:
čerstvé těstoviny, já použila linguine (koupíte na trhu)
1 lžíce olivového oleje
1 nakrájená cibule
1 stroužek česneku, nasekaný
1 lžička sladké papriky
1 konzerva loupaných sekaných rajčat
250 g mořských plodů
1 dl bílého vína
hrst sekané petrželky, já měla pár lístků bazalky
sůl, pepř
citron k podávání
  1. Na pánvi jsem si rozehřála olej a osmažila jsem na něm cibulku a česnek (asi 5 minut).
  2. Směs jsem poprášila paprikou, přilila rajčata s nálevem a trochu bílého vína. Snížila jsem teplotu, aby se směs mírně vařila. Potom jsem přidala mořské plody a vařila zhruba asi 4 minuty.
  3. Uvařené těstoviny jsem smíchala s hotovou omáčkou. Na závěr posypte petrželí a pokapejte citronem a olivovým olejem.
 
     

5 komentářů: