neděle 19. září 2010

ČOKOLÁDOVÁ PĚNA




Tady máte důvod k nejvyšší spokojenosti!! 
Na přípravu čokoládové pěny normálně potřebujete dobré dvě hodinky, tady navrhuji rychlou variantu bez syrových vajec.

CO POTŘEBUJEŠ

250 g tmavé čokolády (já dala 75% obsah kakaa), nakrájené na malé kousky
280 ml smetany ke šlehání
150 g (mini) marshmallow - koupila jsem je v Marks&Spencer
50 g másla
60 ml svařené horké vody
1 lžička vanilkového aroma


  1. Marshmallow, máslo, čokoládu a vodu dám do hrnce se silným dnem.

  2. Postavím na plotnu s velmi mírnou teplotou a za občasného promíchání vše rozpustím.

  3. Ze smetany a vanilkového aroma ušlehám tuhou šlehačku, zlehka ji vmíchám do vychladnuté čokolády (pokojová teplota), takže vznikne hladká směs.

  4. Směs naleju do misek (asi 7  porcí) a dám vychladit. Čím dřív pěnu sníte, tím lépe. Myslím si, že to nebude takový problém :)

9 komentářů:

  1. *mmm* to vypadá dobře škoda že u nás Marks&Spencer není. Tudíž mě nenapadá, kde sehnat marshmallow.

    Hezký den, Ver.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak třeba to půjde s JOJO marshmallow(česká verze),jen bych je trochu nakrájela. Možná ta jahodová příchuť nebude marná.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to bych mohla zkusit. Někdy si udělám víc času a může mlsat celá rodina :D

    OdpovědětVymazat
  4. Fenomenální a dekadentní, už mám plán na zítřejší večer, tedy zkoušet tento recept. Díky!

    OdpovědětVymazat
  5. je to naprosto úžasný, moc jsem si pochutnala....

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to mám velkou radost,úžasný!!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Bylo to super, skoro tak dobrý jako ten Psí dort!

    OdpovědětVymazat
  8. Teri, máš to krásný! Jako z "Ženy":) Janele

    OdpovědětVymazat
  9. Toto je od Nigely Lawson a pena je peckovaaaa !!! Mas dobry jazycek :) Inak prekraaasne a nezne stranky :)

    OdpovědětVymazat