čtvrtek 10. března 2011

HAGEL SLAG - PINDAKAAS :)





Říkáte si divnej název :) Kamarádka mi přivezla z Holandska naší nejoblíbenější pochoutku nebo kalorickou bombu, kterou jsme si dávali k snídaní k svačině nebo k večeři. Rozhodně to splňovalo šílenou chuť na sladký nebo na cokoliv v amstrdamském kouřovém opojení. Teď už jsem ale spořádaná matka, ale jako vzpomínka a chuť zůstává. Hagel slag tady určitě nekoupíte, ale určitě to jde nahradit strouhanou čokoládou. Myslím, že jsem viděla prodávat čokoládové vločky nebo tak něco na posypání dezertů. Burákové máslo seženete asi všude. Tady je tip na skvělou snídani, ale pozor moc to nepřehánějte )))     



 

4 komentáře:

  1. Nejlepší burákový máslo je tohle : http://www.countrylife.cz/krem-arasidovy-jemny-330-g-bio-monki
    Přísahám :))

    OdpovědětVymazat
  2. já nechápu jak může mít někdo rád tohle čokoládový sypání ble!!!! :D
    jednou jsem to měla a nikdy víc .)

    OdpovědětVymazat
  3. Nat.. jo jo a maj spoustu druhů, třeba čokoláda s banánovou příchuťí. ))))

    OdpovědětVymazat
  4. je to desne moc dobry! ja ziju v nl a bursky maslo s cokoladou(hageslag/pindakaas)je nejcastejsi snidane( jinak hagel jsou kroupy a slag..neco jako narez...neni tohle super jmeno:-)

    OdpovědětVymazat