sobota 8. října 2011

MRKVOVÁ POLÉVKA SE ZÁZVOREM



Polévka je zdravá, rychlá, dietní a moc dobrá, co víc si můžeme přát :) Všem kořenům zdar!!!

CO POTŘEBUJEŠ:
700g mrkve
1 cibule
1 litr zeleninového nebo kuřecího vývaru
1 lžíce másla
100 ml mléka
1/2 lžičky nastrouhaného zázvoru
sůl, pepř
na ozdobení se hodí čerstvý koriandr, který zrovna moc čerstvě na fotce nevypadá :)

Očištěnou mrkev jsem nastrouhala na hrubém struhadle. Cibuli jsem nasekala na jemno. V hrnci jsem rozpustila máslo a přihodila cibulku. Až se začala sklovatět, přihodila jsem mrkev a směs jsem restovala asi 5 minut. Potom jsem přilila vývar a vařila mrkev úplně do měkka. Pak jsem mrkev osolila, opepřila a rozmixovala dohladka. Na závěr jsem přidala zázvor a přilila mléko, to vše jsem ještě nechala přejít varem.

7 komentářů:

  1. Na tuhle polévku nebo podobnou např. mrkvovou s červenou čočkou myslím asi týden, ale nějak se mi nechtělo hledat recept a šup ho. Takže dneska jdu už určitě na to. Vypadá to lákavě.

    OdpovědětVymazat
  2. tyjo, tak tu rozhodně vyzkouším, vypadá úžasně:)
    dík za tip!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Výborná je i dýňová polévka v kombinaci se zázvorem :)

    OdpovědětVymazat