pátek 29. června 2012

RAJSKÁ OMÁČKA PODLE IŠKY



Tak už jsem asi stará, dostávám k narozeninám už jenom kuchařky a jídlo :), ale já jsem vlastně nadšená. Téhle kuchařky si hodně cením, je z roku 1917 a je stále nadčasová. Momentálně mám v plánu začít vařit old school recepty a na to se moc těšim. Tento recept je zrovna průkopní, rajskou jsem vařila vždy z protlaku, ale tahle vymazlená verze je naprosto famozní. Je spoustu sezoních rajčat, tak se dejte určitě do toho! Knedlíky jsou zatím z pytlíku a bio maso, hovězí zadní jsem vařila se zeleninou. Vznikl z toho báječný vývar pro celou rodinu. Tak máte hned 2 jídla. )))
Přeju krásný prázdniny a já frčíííííím.

 PS: Všimněte si detailu obrázku, chlap si čte noviny a ženská
u plotny, jak krásné :-)

CO POTŘEBUJEŠ:

 4-5 rajčat
máslo
celý pepř
nové koření
jíška
ocet
cukr
sůl

Recept viz obrázek, varianta RAJSKÁ OMÁČKA č.1

11 komentářů:

  1. No tak to je bomba! Taky bych chtěla dostat tak nádherný dárek. Omáčka vypadá velmi zdařile.

    OdpovědětVymazat
  2. wostrá barvička, jinak asi fajn;-)a kuchařka je fakt super a tvůj nápad s retro vařením se mi móc líbí. Asi se někdy stavím na ochutnáfku:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten obrázek mě vážně pobavil, méně by už ovšem pobavil mojí mamiku, která to ak má denně :))
    Omáčka vypadá skvěle a taková kuchařka - to je poklad!

    OdpovědětVymazat
  4. Souhlasím s tím, že tyhle kuchařky jsou učiněný poklad. Já jsem našla na internetu recepty z novin, které se datují k 30. létům 20. století. Mám je zatím jen ve složce, ale kdoví, třeba na ně taky někdy přijde řada.

    Recept je jednoduchý a tak děkuji za tip na nedělní oběd.

    OdpovědětVymazat
  5. Jé já miluju rajskou! ěkdy jí taky musim zkusit :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ad PS: hm, nedá mi nereagovať, ale chcela by si, aby to bolo v skutočnosti opačne? Ty pri novinách a muž v kuchyni? Ja som totálne za to, že muži majú robiť mužské a ženy ženské roboty.

    OdpovědětVymazat
  7. katka.hrncek-var: No já si to myslim taky, mě by to ani nebavilo. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné foto, prekrásna knižka!

    OdpovědětVymazat
  9. Dora: strašně moc děkuju :) knížka je baječná.

    OdpovědětVymazat