čtvrtek 21. března 2013

SUSHI TIME


Dost často se nám stává, že doma v lednici je jen zima a ne vždy je nálada na nějaké to vaření. Měla jsem možnost ochutnat pár jídel z rozvozu jídla SUSHI TIME a byla jsem pokaždé spokojená.
Sushi Time rozváží po Praze za 30-40 korun a donášku hezkého balíčku dostanete zhruba za hodinu. Minimální objednávka je za 130 korun, ale tuto částku bohužel překročíte hned.
Nudle Pad Thai a variace sushi u mě vítězí, ale já si pokaždé objednávám to samé. :) Ze sushi si můžete vybrat nepřeberné množství chutí a zajímavých vegetariánských kombinací.
Možná budete znát řetězec restaurací Sushi Time. Řekla bych, že v tom je velký rozdíl, rozvoz jídel má jednu základnu a tam přípravu pokrmu dělají pečlivě a kvalitně.

13 komentářů:

  1. Sushi Time mě nadchl :) Zatím jsme si nechali dovézt sushi až pod nos jen jednou, ale bylo vynikající. A těší mě, že konečně někdo udělal pořádnou nabídku pro vegetariány a ne jen pár nudných variací stále na to samé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, určitě myslíš okurku nebo avokádo ;-)

      Vymazat
    2. Jo, okurkovo-avokádový neinvenční dvojboj. Ne že by to nebylo dobré (stejně mi zatím chutnalo každé sushi, co jsem zkusila), ale dlouhodobě trochu nuda ;) U Sushi Time se mi právě hrozně líbí ta celá vegetariánská menu a sety - to by se mi hodně dlouho neomrzelo. S kolegyní už plánujeme, jak si o letních prázdninách, až budeme mít v knihovně zavírací dny, budeme objednávat sushi klidně každý týden :P

      Vymazat
  2. Sushi time myslím dodává sushi i do regio jetu :) a tam si ho dávám pravidelně a je opravdu moooc dobré :)

    OdpovědětVymazat
  3. haha, zrovna máme objednáno. Často mi pán dováží záchranu i do školy:) Co je to za polévku?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super! Je to polévka Tom Yum s krevetami, taky moc dobrá.

      Vymazat
  4. Sushi jsem si domů ještě neobědnávala, děsí mě ta částka co za to chtějí...ale jinak přesně znám ten stav, kdy je člověk doma, má hlad a nikde žádné jídlo...takže taky využívám rozvozy, nejčastěj pizzu...

    OdpovědětVymazat
  5. já bych mohla jíst sushi od rána do večra! Je to moje spřízněná láska, ikdyž první začátky byly u nás trochu komplikované. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Na Sushitime doma nedáme dopustit, cokoliv jsme si kdy objednali, tak bylo ve skvělé kvalitě a velmi velmi chutné - a to jídla z fastfoodů vůbec nejím. Se sushi jsme měly s dcerou špatné zkušenosti, takže jsme rezignovaly, ale pak jsme se náhodou dostaly k první krabičce sushi ze Sushi timu a od té doby si jej dáváme každý týden. Navíc jsem pro tuto firmu nadchla i kolegy v práci, takže nám dodávají i do firmy, kde jsou bez výjimky všichni nadšení stejně jako my doma :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máme stejný názor, děkuju za komentář.:)

      Vymazat