pátek 25. dubna 2014

HRUŠKOVÉ CARPACCIO



Nasládlá chuť hrušky se krásně doplňuje s ořechy a sýrem parmazánového tipu a jako třešnička na dortu je vše zakápnout balsamikovou redukcí z fíku... no prostě ideál. :)

CO POTŘEBUJEŠ:

2 hrušky
30 g sýra Grana Padano
šťáva z citronu
hrst čerstvé rukoly
hrst pekanových ořechů
lžíce olivového oleje
lžíce fíkové redukce Kalamata

  1. Nejprve jsem si na suché pánvi opražila pekanové ořechy, dostanou tak lepší oříškovou chuť.
  2. Na prkýnku jsem si nakrájela hrušky na velmi tenké plátky. Opatrně jsem je přendala na široký talíř a hned jsem hrušky pokapala citronovou šťávou.
  3. Pak jsem si škrabkou nakrájela sýr na tenké plátky, který jsem pokladla na pocitronované hrušky. Na další vrstvu jsem dala rukolu a zasypala jsem ji ořechy.
  4. Nakonec jsem hruškové carpaccio pokapala olejem a fíkovou redukcí.

5 komentářů:

  1. Krásné napohled, hrušky sice až tak nemusím,ale hoodně mě zaujala fíková redukce :) Musím se po ní podívat, díky za tip

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tohle všechno jsou přesně moje chutě! Skvělé! Kde prosím seženu tu fíkovou redukci? Děkuju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem fíkovou redukci dostala, ale tady posílám aspoň odkaz: www.papadim.com

      Vymazat
  3. Vypadá to krásně. Miluju hrušky, takže to musí být úžasné.

    OdpovědětVymazat