čtvrtek 4. října 2012

MINESTRONE


 
Tato polévka se hodí na zimní večery, ale taky na hodinové klikání přes obědy. Ehm, máte to asi stejně. :-) V polévce lžíce stojí a hodně zasytí. Samozřejmě to může být vegetarianská verze, to záleží na vás.
 
CO POTŘEBUJEŠ:
 
2 lžíce olivového oleje
1 malá cibule
malý kousek špeku, nakrájený na kostičky
1 mrkev
1 stvol řapíkatého celeru
1 stroužek česneku nakrájený na plátky
1 konzerva loupaných rajčat
1 lžička sekaných bylinek
2 hrstě sušených fazolí (drobné bílé)
1 hrst drobných těstovin
pepř a sůl
parmazán na posypaní
 
  1. Fazole přes noc namočené, jsem si dala vařit do měkka.
  2. Mezi tím jsem si špek a olivový olej nalila do hrnce, přidala cibuli, česnek a vše jsem krátce orestovala. Poté jsem přidala mrkev a celer.Všechnu zeleninu jsem osmahla a nalila konzervu loupaných rajčata. Směs jsem osolila a opepřila.
  3. Uvařené fazole i s tekutinou jsem nalila do rajčatové směsi, přidala bylinky a vše jsem povařila asi 15 minut. Když zelenina byla na zkus, přidala jsem drobné těstoviny a ty jsem dovařila v polévce do měkka.
  4. Na závěr jsem polévku posypala parmazánem a pokapala olivovým olejem.
 

4 komentáře:

  1. Super! V tomhle období bych jedla jen horké polévky plné zeleniny, takže určitě zkusím! Nejvíc střídám dýňovku a česnekový krém:)

    OdpovědětVymazat
  2. Šlo by to i bez těch fazolí? Ty já nerada :)) Ale jinak nádhera, zrovna dnes jsem si říkala, že nastává čas polévek :))

    OdpovědětVymazat
  3. Zkoušela jsem, tedy bez fazolí, lžíce stála a bylo to famózní:)

    OdpovědětVymazat